RECLAMATIES

Hoe te handelen wanneer u een reclamatie op een artikel heeft

Wanneer u een product heeft aangekocht via VRTSHOP en u wenst aanspraak te maken op de geldende garantie of de expertise van onze Technische Dienst, dan verwacht u zo snel en zo goed mogelijk een reactie vanuit onze kant.

Alvorens de reclamatie en om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij een aantal gegevens van u nodig:

  • Het artikelnummer van het betreffende product.
  • Het factuurnummer waarop het betreffende product is gekocht.

 

In verband met bepalen van de garantie

  • De reden van retour.

 

Probeer zo nauwkeurig mogelijk aan te geven wat het probleem is met het betreffende product. Geef hierbij ook aan of u de handleiding heeft geraadpleegd. Geef eventueel een foutcode door als die bekend is, bijvoorbeeld bij warmtepompen. Foto’s van de reclamatie/omgeving als dat zinvol is.

  • Foto’s van de reclamatie/omgeving als dat zinvol is.

 

Deze gegevens mailt u aan info@vrtshop.nl of u vult het reclamatieformulier in. Uw melding wordt in behandeling genomen door uw contactpersoon bij VRTSHOP. Hij beoordeelt de reclamatie en bespreekt dit eventueel met de Technische Dienst. Hierna zijn er diverse mogelijkheden:

  1. Wij ruilen het product om op basis van de verstrekte gegevens.
  2. Wij sturen een onderdeel op om het probleem op te lossen. Bovenstaande punten gaan via de bekende werkwijze.
  3. Wij halen het product op ter beoordeling door onze Technische afdeling